torsdag 21 juni 2012

A GIRL CAN NEVER HAVE TOO MANY SHOES

Köpte det här igår från Jumbo. Plus lite underkläder. Skorna hittade jag på rea så jag MÅSTE köpa dem! Och nej, jag ska inte ha skorna på bröllopet. Hittade inte skor som skulle ha passat min klänning och som skulle ha varit bekväma. Vill inte ha killerheels när jag ska gå med dem hela dagen, kvällen och natten.

Smycket har såklart fjädrar, som passar min "hippie" stil. Det är ett längre halsband och jag har faktiskt inte ännu provat det och sett hur det ser ut, men kanske den passar till min midsommar outfit, som jag heller inte ännu har bestämt. PANIK! Midsommar i morgon och jag har inte ens valt kläder tills i morgon och lördag! SO UNLIKE ME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.