måndag 25 juni 2012

TRÄNING

Fick av en arbetskompis ett fem gångers kort till Ladyline, som jag nu äntligen tänker ta i användning! I morgon har jag tid bokat där, så i morgon ska det tränas så att svetten rinner! Älskar Ladylines gym! Det är så flickigt och fint! Tyvärr har jag nog inte råd att gå där heltid, så får bara utnyttja alla erbjudanden. Men nu får jag i sommar gå åtminstone fem gånger där och det gillar jag!

Började igen min morgon med en liten springlänk på 6 km. Läste också just en artikel om en tjej som är lite beroende av motion och som motionerar typ varje dag. Hon gjorde ett test där hon skulle vara en vecka utan motion och då märkte hon hur mycket tröttare och deprimerad man blir. Såklart har hon varit utan att motionera när hon är sjuk och på ledigt osv, men aldrig helt frivilligt utan orsak. Redan lite motion påverkar mycket! Artikeln gav mig inspiration att göra det lite till rutin åt mig själv också att motionera några gånger i veckan. Bara för att må bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.