onsdag 27 juni 2012

VÄCKNING VARJE MORGON


Här är Gustaf. Han bor på Nickes gård och har tydligen bestämt sig att varje morgon där kring 6-7 tiden komma och ställa sig utanför Nickes fönster och skrika. Helt trevligt nog att se honom igen efter den långa och kalla vintern. Förra sommaren blev han ju döpt till Gustaf av Nickes lilla, tyska kusin. Men tyvärr gillar jag inte att bli väckt då när jag får sova till lite längre än 6.

Ville bara dela med mig lite av min irritation jag har varje morgon när jag försöker dra täcket över öronen och ignorera skriken som kommer var tredje sekund.

P.S. Elaka planer finns hur vi skulle kunna få honom och "försvinna", men tyvärr har han en fru och fem ungar på gården också. Och så elak är jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.