torsdag 27 september 2012

ÅRETS SISTA KRÄFTSKIVA!


Är inte alls färdig för kvällen. Fotot är ett ynkligt försök på mig när jag försöker se glad ut och få feelis på topp! Har igen en typisk kvinnoproblem-dag, då allt känns fel! Inga kläder vill sitta bra och se bra ut, man känner sig ful och fet i allt och håret vill inte bli så som man vill att de ska bli och se ut. Har med andra ord inte alls feelis för kvällen. Buhuu! Vill bli hemma på soffan och äta choklad! Hahaha, nå nej.

Nu gäller det bara att försöka vara nöjd med det man har och försöka njuta av årets sista kräftskiva! Btw, ni undrar säkert vad jag har på huvudet? Jo, temat ikväll är att man ska ha en rolig hatt på sig och bästa hatten får pris. Orkar såklart inte köpa någon ny, så kör med min gamla som hörde ihop med min sjukskötare outfit! Får se om den hålls på huvudet hela kvällen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.