torsdag 8 november 2012

NEW IN MY CLOSET





Fick hem mitt nelly paket i dag. Tyvärr nog så skickar jag beige skorna tillbaka. Alltså de var supercola och snygga, men de var så obekväma att jag knappast skulle klara av att ha på mig dem i en timme! Men de andra skorna var super! Mina nya favoriter!

Klänningen passade bra och jag ska kanske ha på mig den på lördag på dopet. Tröjan var ett litet extempore köp i dag från Gina Tricot. Ville ha mera tröjor och har blivit helt kär i grå färg just nu, så den bara måste följa med mig hem.

2 kommentarer:

  1. Åhja, nu har du tydligen fått paketet, bra att de hann i tid till lördagen! :)
    Sjuuukt fina dedä beige skorna, men fattar om dom inte är bekväma, och klänningen är dessutom riktit fin den också!
    Hoppas bara jag också får paketet med de rätta skorna snart, dessutom gnällde jag till mig ett 5e presentkort så lite tur hade jag iaf!

    SvaraRadera
  2. Lönar sig att gnälla :D Tur fick jag de joo! Skicka klagomål nog ti dom och sen mittiallt fick dom bråttom att skicka pakete :D Hoppas du får dina skor snart! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.