fredag 9 november 2012

PENDOLINO TÅG

Sitter på tåget nu och är påväg hem! JEE! Fick igen huvudvärk genast jag steg in i tåget. Konstigt. Tur packade jag med mig värkmedicin ifall det blir värre. Meningen är att jag ska göra på skoluppgifter nu hela tågresan, så huvudvärk hjälper inte!

Praktiken är över nu och fick bra feedback. Fick också kramar av klassens flickor och många komplimanger igen om mina smycken, heh. Tur ses vi säkert igen på våren när vi har biämnespraktik. Får se om de ännu kommer ihåg mig!

Vet inte om det blir någon bloggning mera ikväll, då jag genast jag kommer hem ska till Nise och fira hennes födelsedag! Ska bli roligt att se alla igen och få ha en liten mysig parkväll tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.