torsdag 24 januari 2013

POWER HOUR

Tumblr_m2cbepweby1rtdbcto1_400_large
Bild: weheartit.com

Har varit på Power Hour timme som ÅA motion ordnar! Hade absolut ingen aning om vad det var när jag gick till skolan. Det var typ som aerobic och styrketräning. Superkul! Och hon som drog timmen är en studerande från min skola som jag lite känner. Och hon drog faktiskt ett tufft program! Helt superroligt och effektivt! Det går två gånger i veckan (måndag och torsdag) och jag har redan bestämt mig att absolut fortsätta med det!

Fast det är sådana övningar man kan göra hemma, så är det ju mycket roligare att göra det tillsammans i en grupp, med bra musik och med en personal trainer som motiverar en att kämpa till det sista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.