måndag 7 januari 2013

PURE AND SENSITIVE


Har endast två små Dove body lotions kvar att dela ut och har redan färdigt för mig vem som får vara mina två sista provkaniner!

Alltså jag har fått prova Dove's nyaste body lotion, för att jag är med i Buzzador (buzzador.fi). Den är alkohol- och doftfri, så den passar perfekt för dem som har känslig hud. Jag har själv en stor flaska, som jag har använt ungefär varje dag och själv har jag nog tyckt om den! Vanligen gillar jag nog mera body lotions med någon god doft, men den här passar perfekt då som man inte vill dofta till något speciellt och jag tycker speciellt om att använda den på kvällarna före jag går i säng, för då vill jag inte att hela sängen ska dofta till någon body lotion.

Jag rekommenderar produkten åt er alla som vill ha den där mjuka och lena huden efter att ha smörjat kroppen och dessutom är den är just passligt tjock, så att den återfuktar huden, men den suger i sig snabbt och huden blir inte klibbig eller oljig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.