onsdag 16 januari 2013

SKETCHING WITH MY PHONE


Hade absolut ingenting att göra ikväll, för hade ingen lust för träning då huvudet inte ville fungera normalt och kände mig helt tvinnig. Har följt med lite nu när min kompis ritar på sketchbook på sin pekplatta och jag blev så nyfiken! Jag ville också testa! Men jag har ju ingen pekplatta och har redan märkt att rita på datorn inte fungerar för mig. Så jag bestämde mig för att göra ett försök på min telefon! Laddade ner en gratis app och började ivrigt rita. Okej, inte så lätt. För det första är skärmen ju supersuperSUPER liten och att bara använda sitt finger för att rita är inte så lätt. Det här är det jag åstadkom.

Blev mera nyfiken bara av hur fulla versionen fungerar, då jag laddade ner bara en testversion och där finns inte så många olika penslar och sådant. Men då skulle jag ju behöva en pekplatta. Hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.