fredag 8 februari 2013

BRÅTTOM PANIK BRÅTTOM!


Hade ett kort besök hos tandläkaren i dag, för att ta röntgen. Fick höra jätte roliga nyheter! Jag har fyra visdomständer och ÅTMINSTONE två av dem ska opereras bort! Hurraa vad kul! Tänkte nästan börja gråta när hon sa det. Det här betyder då att jag kommer att springa hos tandläkaren ganska så ofta. Jag som ÄLSKAR tandläkare...

Fick höra att Nickes andra kusin också är påväg upp till Vasa ikväll med sin fästmö! Det blir alltså en mini släktträff här tydligen! Fick lite panik, för vi har inte hunnit städa ännu och nu när solen skiner så fint, så syns allt damm ännu bättre!

Vi är också kattvakter det här veckoslutet åt lilla Mangels! Har just varit där och hälsat på och hon ville genast att jag skulla gosa med henne på mattan! Det blev lite gos och lek under den korta stunden jag var där. Ska göra en visit dit ännu senare i dag. Hon är så söt och gosig, det känns nog lite hemskt att lämna henne ensam där. Svårt att säga nej när någon tittar på en med stora ögon och huvudet lite på sne.

2 kommentarer:

  1. Ja har också mina nedre tänder som borde opereras, men så länge som dom int e sjuka så tänker ja int fara o ta bort dom :D
    Hoppas allt går bra ma Mankeli, har nog såååå lessamt. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aijaa :/ nå hon sa att mina måst ABSOLUT tas bort, fö dom kan int komma fram o någå sånt.. dom va riki sneda dit o sådär trycker typ på mina tänder :D men int har ja heller känt någå ännu av dom!


      Mango har nog allt bra! Hon har sola dit idaa när de sken så fint solen i din kämppä :P ja ska dit nu o leka lite! Vi har en play-date ;)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.