onsdag 20 februari 2013

DAGENS KLÄDSEL


Har haft svårt att hitta något fint att ha på mig de senaste dagarna. Tycker att jag har bara tråkiga kläder i mitt klädskåp. Skulle så vilja förnya allt och inskaffa en massa fina vårkläder! Speciellt när det är mode nu med en massa fina pastellfärger! Skulle vilja ha mera fina färger i mitt klädskåp, för det ser så tråkigt ut. Bara mörka färger och inte granna färger alls!

Tror jag måste här snart efter att jag lite sparat pengar, så gå och shoppa lite nytt till våren och sommaren! Och påriktigt se till att jag bara köper sådant jag behöver och inte har! Fast vi vet ju hur bra det alltid lyckas... Man har bestämt sig för att bara köpa vissa grejer, och ändå kommer man hem med en massa annat man egentligen inte skulle ha behövt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.