torsdag 14 februari 2013

EILEN OLI HAUSKAA, TÄNÄÄN TUNTUU







Bjuder på dåliga telefonbilder från gårdagens sitz! Helt bra sitz, ganska så bra toastisar, bra tävlingar och lite fick vi lyssna på gamla goda Nylon Beat sånger! Haha! På sista bilden är det såklart snapssången "Punschen kommer" som sjungs. Alla under borden.

I dag känns det lite mindre bra, då det igår blev taget en och en annan shot. Vi dansade loss på Ollis, hejade på banden som spelade i tävlingen där och träffade igen nya människor. I dag är hela kroppen sjuk och mår ganska så dåligt. Inte så roligt att stiga upp och gå till skolan till 9 och tala engelska i nästan tre timmar. Föreläsningen gick sedan lite förbi för mig, då jag för det mesta höll på att somna. Duktig studerande här!

Nu sitter jag på tåget påväg hem, jee! Lite illamående finns kvar, men marabou choklad hjälper, haha! Engelska pappren väntar på mig att jag ska börja läsa till tent, men prioriterar bloggen såklart först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.