torsdag 7 februari 2013

FEM DAGAR KVAR TILL BULLEN!


Fy vad det var kallt ute imorse när jag skulle till skolan! Länge sedan sist det varit nästan -10 här i Vasa. Därför också en tråkig klädsel i dag, för har lite tröttnat på mina tröjor, så fick ta en varm college istället. Nog för att jag ändå frös i skolan. Jag fryser alltid i skolan, blää.

Kom ganska nyligen hem och om ungefär en timme ska jag börja gå tillbaka mot skolan på Power Hour. I dag känns det nog bättre, så det ska bli skönt att träna lite igen. Håller tummarna uppe och hoppas att jag inte blir sjuk! Skulle suga om jag nu just skulle bli sjuk, när de kommande veckorna händer ganska mycket plus att jag har kommit så bra med träningen, så det skulle vara tråkigt att hamna ta paus och sedan försöka komma igång igen.

Btw, bara fem dagar kvar tills vi får äta fastlagsbulle! Jee! Väntar ni lika ivrigt på det som jag? Hahah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.