onsdag 27 februari 2013

I FEEL STRONGER!

Tumblr_mfgrq1og1e1r1csg3o1_250_large

Tumblr_m4vu2zfzmd1rxorifo1_250_large

Tumblr_mivvvxjzcn1rxj9d0o1_500_large
Bild: weheartit.com

Känns bra efter den här veckans träning, fast vi är först halvvägs på veckan! Konstigt nog kan jag vara hur länge som helst på gymmet här i Borgå, men sedan i Vasa så går det endast att vara en knapp timme. Men där kan jag ju endast gymma, springa, cykla eller/och simma. Här finns så mycket mera jag kan göra!

Men det känns bra när jag nu börjar märka hur kroppen blir starkare hela tiden. Och jag har ju som mål att få starka, snygga armar och en tightare kropp! Inte skulle det sitta dåligt med en six-pack heller, haha!

Men som sagt det känns så bra efter träning och när musklerna har jobbat hårt! Dessutom har jag nu märkt att jag har bättre styrka i kroppen och klarar av mycket mera. Jätte roligt att börja se lite resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.