söndag 3 februari 2013

I MISS YOU GUYS

Vad jag saknar hem! Det är snart en månad sedan jag sist såg min familj och vänner! Känns som en evighet. Dessutom är det ännu några veckor före jag åker hem, blää. Flickorna har säkert vuxit redan massor båda två och jag är inte där för att få se det. Båda får nog så många pussar och kramar när jag kommer hem. Och min lilla prins där hemma ska nog också få så många kramar och pussar han också.

Har märkt att jag inte får se på olika djurprogram (som såklart kommer alltid på veckosluten), för jag börjar bara sakna honom massor och så skulle jag vilja gå och kidnappa nåns hund så jag skulle få gosa lite.

Ska bli roligt att få ha lite sportlov och hinna vara hemma i en vecka! Bättre än ett kort veckoslut. Hinner hoppeligen träffa vänner och familj flera gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.