måndag 18 februari 2013

JOBBIG VECKA


Skönt att få sova lite längre och vila upp för en tung vecka! Jag ska snart en snabb sväng till skolan på en lektion (hinner vara där typ 30min), sedan ska jag och göra min andra kand-intervju. Efter det får jag igen skynda mig till skolan på lektion, där vi ska ha en presentation. Efter det måste jag hinna äta något smått, för tänkte bli på Power Hour igen. Så jag är hemma efter klockan sex ikväll och sedan måste vi och handla med Nicke.

Så den här dagen är fullproppad! Tycker annars också att den här veckan är fullproppad! Ska få praktikinformation, har engelska tent, borde hinna skriva på kanden och har en kursuppgift som väntar.

Skulle nästan vilja säga att det ska bli skönt med en veckas sportlov, men egentligen borde jag göra på kanden då, så mycket lov tror jag inte att det hinner bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.