tisdag 5 februari 2013

JUST SAY HEY AND I'M THERE


Jag erkänner. Jag är en pushover. Jag är alltid lätt övertalad till vad som helst! Prillan behövde ge mig en blick och ett snällt leende, när hon frågade ifall jag skulle skippa zumban och komma gående med henne till Tritonia istället, och göra en powerwalk av det. Jag gav det 3 sekunder och så hade jag redan insett att jag valt hennes alternativ. Så ingen zumba i dag, kanske pilates ännu ikväll. Det blev en powerwalk till Tritonia, lånade en till bok till kanden och gick via stan hem. Lite motion i alla fall!

Nu har jag stora högar med böcker till kanden och till min biämnes uppgift! Gäller bara att säga igång och läsa! Synd bara att det är så svårt att komma igång med läsandet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.