måndag 18 februari 2013

NOT MY DAY...

Cool__7_1-300x225_large
Bild: weheartit.com

Jag vet inte ska jag gråta eller skrika. Skulle ha lust att lägga mig på golvet och göra båda. Har en så dålig dag i dag! Ingenting går bra för mig! Hela kanden känns skit just nu och ingenting vill bli bra med den. Jag får bara flera och flera skoluppgifter som måste göras. Jag är så stressad att jag inte kan äta eller andas! Väntade på att få släppa ut all ilska på Power Hour timmen i dag, MEN såklart blir det ingen PH i dag! Sedan får jag ännu veta att jag har under hela pampas veckan lektioner när jag är på praktik! Blir inte så mycket pampas firande för mig då!

ARGH MURR RÄYRR! Jag är påriktigt så psykiskt slut nu att jag vet inte vad jag ska göra... Jag väntar att det kommer ännu något som förstör min dag helt och hållet. Jag är så nära just nu att bara ge upp.

2 kommentarer:

  1. Kämpa vännen! Det blir nog bra, ta en dag i taget bara. Jag har också lektioner då, man får försöka festa lugnt vissa dagar å sen täysii andra :D Voimahali<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm juuuu... vitsi va live slår en hårt ibland... jobbigt :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.