torsdag 21 februari 2013

ONÖDIGT HÅRINLÄGG


Oj, ni skulle ha sett mitt hår före jag gick till skolan. Det var riktigt stort, fluffigt och lockigt efter att jag sovit med två "knokan". Men här ser man vad en mössa och lite vind kan göra åt håret. Det blir platt och nästan rakt på en kort stund. Fast jag sprayade det före. Men mitt hår är så halt och icke samarbetsvilligt, så därför brukar inte mina frisyrer hålla så länge. Någon annan som har samma problem?

Kanske det skulle hållas om jag skulle spraya en hel flaska hårspray, men vill inte skada mitt hår så mycket. Tycker inte om att använd hårspray, för håret blir så torrt av det. Har så ljuvligt mjukt och lent hår nu när jag nyss klippt det! Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.