lördag 2 februari 2013

STAYING HOME TONIGHT

Tumblr_mhlkxeupbq1rc83l2o1_500_large
Bild: weheartit.com

Ikväll ska flickorna ut och festa efter en lång paus, men jag är snäll och duktig flicka som fortsätter på min vita månad ännu och stannar hemma istället. Sparar pengar, skippar alla onödiga kalorier, har myskväll och behöver inte lida av en krabbis-söndag! Jag väntar till fastlaskiainen och musiksitzen istället!

Måste nog säga att det har varit superskönt att inte ha krabbis dagar! Man får mycket mera saker gjort och kan dessutom motionera istället! Men tänker nog bara ha en vit månad, klarar inte av så mycket mera än det just nu. Saknar myskvällar med lite vin och ibland får man nog unna sig lite gott, som alkohol eller godis. Det är ju fastlag snart och då måste jag nog få min fastlagsbulle! Men tills dess skippar jag sötsaker och alkohol. Bara en vecka kvar dessutom!

BUT YOU GIRLS HAVE FUN! Kom ihåg att inte dricka för mycket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.