måndag 4 mars 2013

SPOIL YOUR BODY


Köpte här förra veckan min första hårolja. Har fått höra från så många olika håll att det är bra för håret, så nu äntligen fick jag rumpan upp och gick och köpte en åt mig! Den var dessutom på rea, så betalade typ en femma för den. Har hunnit prova på den en gång redan och håret blev faktiskt ljuvligt mjukt och glansigt!

Victoria's Secret bodylotion fick jag av Sussi, som just kommit hem från Amerika! Hade önskat mig en sådan, då den jag hade tog slut och den var så ljuvlig att jag bara måste få en ny! En annan doft än den förra, men alla VS produkter doftar så ljuvligt, så hade absolut ingen skillnad vilken doft jag fick. Ikväll efter Power Hour och duschen, tänker jag smörja in mig med den och fylla lägenheten med dens goda doft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.