onsdag 13 mars 2013

YRSEL OCH ILLAMÅENDE




Morgonen kändes super och jag vaknade full med energi. Städade lite och gjorde mumsigt morgonmål åt mig och Nicke. Men efter att jag jobbat på kanden i någon timme, så sjönk min energi totalt! Och nu beror det nog inte på kanden, utan jag som trodde att jag börjar bli frisk fick se att jag nog fortfarande är ganska sjuk. Mitt huvud tvinnar runt runt och jag kan inte koncentrera blicken någonstans. Mår så dåligt just nu att jag inte vågar stiga upp, för jag tror att jag svimnar och faller. Känns jätte konstigt och jag vet inte vad jag ska göra.

Jag vill så jätte gärna bli frisk nu! Känns jobbigt att inte klara av att göra skolarbeten, träna eller något annat nyttigt. Hatar att bara ligga i flera dagar och vila.

2 kommentarer:

  1. Sama täällä.. :/ Ja får nog skippa lektionen i dag, känns som om snoret aldrig tar slut, halsen kliar och jag känner mig trött non stop. Fuck this shit..

    SvaraRadera
    Svar
    1. blääää :( ja har samma... snuuuva så de kommer ut ur öronen snart o ingen energi! jääävla flunssa som int försvinner...

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.