lördag 13 april 2013

BEHOV AV NYTT









Prillan berättade att Gina Tricot har massiv rea och hon hade fyndat fina grejer därifrån (läs HÄR), så jag bara måste gå och titta vad de hade där. Okej, de hade faktiskt jätte stor rea! De brukar inte ha så mycket på rea, men den här gången skulle jag ha kunnat köpa fast hur mycket som helst! Hade ändå kommit överens med Nicke att jag endast får slösa 25euro, så han fick komma med mig och se till att jag inte började shoppa loss.

För 26euro fick jag en korallfärgad tröja, ljusgul t-skjorta, army-green långärmad och en turkos/mintgrön långärmad. Jag är mycket nöjd! Hittade nog mycket annat också, men bestämde mig för att lämna dem kvar i butiken. Det var inte något jag måste få. Men jag är jätte nöjd att jag fick så där mycket nya färger in i mitt klädskåp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.