fredag 5 april 2013

DAGS ATT BÖRJA SPRINGA IGEN


Varför ska det vara så svårt att stiga upp ur sängen? Jag älskar att sova, men ibland önskade jag nog att jag var mera morgonpigg. Steg i alla fall upp relativt tidigt, för att vara en ledig dag. Gick ut på en springtur för att få en bra start på morgonen. Det blev ca 6km50minuter, vilket inte är så toppen. Har nog hunnit bli mycket sämre på springade nu under vintern. Måste försöka förbättra nu när det blir bättre väder.

Det var en minusgrad, vilket jag också tror lite påverkade mitt springande, då mina ben blev ganska snabbt kalla och andningen var så kall. Jag får alltid svårare att andas näs luften är kall eller när luften är jätte varm. Men nu har jag i alla fall gjort något nyttigt i dag! Ska försöka skriva på kanden också, före jag börjar mitt veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.