fredag 12 april 2013

FILMKVÄLL, PAJ OCH FRUKT




Vi hade en mysig filmkväll med Prillan i dag. Vi gjorde paj med tonfisk, mozzarella, lök och såklart svarta oliver! Mums! Vi hade fruktsallad till efterrätt och sedan rågknappar med färskost. Gott gott gott!

Vi såg sista Twilight filmen, så nu har vi sett alla. Helt bra film, men reagerade nog på att där finns en hel del motstridiga saker de säger, eller så förstår jag inte allt. Men riktigt bra film och lite sorligt att det var sista delen. Funderar ifall jag borde läsa böckerna på engelska, men får se. Har lite tappat min förälskelse för Twilight filmerna efter att jag börjat se på Vampire Diaries. Filmerna är helt bra, men jag gillar mera vampyr storyn i serien Vampire Diaries.

Nu vet jag i alla fall hur Twilight sagan slutar. Nu kan jag fortsätta leva mitt liv, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.