onsdag 17 april 2013

LATTE MACCHIATO OCH ANNAT GOTT



I dag provade jag på bara nya saker i Sweet Vaasa! Jag åt en varm ost-skinka croissant, banan-ananaskaka och så drack jag latte macchiato! Och allt smakade mycket bra! Kakan var nog helt för mäktig och stor, så fick försöka klämma i mig hela, men hamnade ändå lämna lite kvar. Jag som hatar att slänga mat, då jag börjar tänka på fattiga länder... Det var första gången jag provade på latte och dessutom visste jag inte ens vad latte macchiato är, men fick veta att det är helt som en vanlig latte, men det ser ut som våningar när den görs på ett lite annorlunda sätt. Gott!

Där finns så mycket gott att det är alltid lika svårt att välja vad man vill ha. Dessutom har de mat också där, som vi borde prova på nångång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.