måndag 8 april 2013

MAXIMSPORTS / BUZZADOR




Fick hem mitt Buzzador-paket i dag! Jee! Den här gången ska jag få prova på olika träningsprodukter från Maxim. Meningen är att jag provar de här produkterna och skriver här på min blogg hur jag tycker de fungerar, smakar osv. Ni kan besöka hemsidan för att få mera information om Maxim och deras produkter på http://www.maximsports.fi/

Här finns både sådant man kan dricka/äta före träning, under träning och efter träning. Det finns också en hel del olika smaker. Jag kommer att blogga om alla produkter när jag provar på dem, så får ni veta vad jag tycker om dem, ifall ni själva är intresserade av att prova på produkterna. Det är också fritt fram att fråga ifall det är något ni undrar!

Och för er som inte vet vad Buzzador är, så gå på deras hemsida http://www.buzzador.fi/ och ni kan också bli medlemmar där ifall ni är intresserade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.