onsdag 24 april 2013

NEON PINK


Jag bara älskar den här granna färgen! Inte en så speciell outfit, men så grann och pigg. Jag har sovit så gott i natt och känner mig bra utvilad. Har ätit ordentligt morgonmål tillsammans med Nicke och nu ska jag iväg till posten och skicka iväg en kjol, jag sålde igår på syrrans garderob.

Efter det ska jag till skolan. Har lektion 12.30, men före det ska jag träffa min handledare och jag ska få kolla hennes sista kommentarer på min kand. Egentligen skulle jag få binda den redan, men hon hade några få rättelser ännu, så jag tänkte att jag rättar den nog gärna ännu en gång. Har inte så bråttom med bindandet ännu.

Solen skiner ute och jag är på mycket bra humör! Min kand är egentligen färdig och sommarlovet närmar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.