fredag 19 april 2013

PINK AND YELLOW



Vi gick en sväng till Cubus och BikBok i dag igen med tjejerna och jag hittade snygga solglasögon jag måste köpa! Vi satt en stund på uteservering också med Märsky och njöt av solen! Gott med kaffe ute i solen med bra sällskap.

Ikväll ska tjejerna komma hit och vi ska se på filmen Life of Pi. Vi köpte också lite smått och gott till kvällen, som ni säkert får se bilder på, på allas bloggar, heh! Skönt att få sällskap av tjejerna, när Nicke i dag åkt igen ner till södra Finland. Han kommer hem först på måndagen, men som tur har jag flickorna som håller mig sällskap hela veckoslutet! Tur att man har så fina vänner, som har tid åt mig när jag är ensam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.