måndag 15 april 2013

RAINY DAY


Sista dagen i dag av mitt långa veckoslut. Har varit ledigt fredag, lördag, söndag och måndag. Jätte skönt kan jag säga! Har inte fixat mig på flera dagar, har bara gått med mjukisbyxor och utan smink hela veckoslutet. Helt skönt faktiskt. Men i dag måste jag bara dra jeansen på mig, när vi skulle till polisstationen. Lite måste man klä upp sig ibland. Fast nu ligger jag på soffan igen med mjukisbyxor på, hihih.

Måste nog säga att det är så skönt att inte behöva tvätta bort sminket på kvällarna. Det är en av de värsta grejerna jag vet! Jag är alltid så trött sedan att det bara känns jobbigt. Jag har jätte stora problem, jag vet. Men visst är det skönt att bara ha sånhäna små problem att klaga över istället för att påriktigt ha några stora problem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.