måndag 22 april 2013

SPORTS DRINK & RECOVERY BAR



Före träningen drack jag ungefär 5 dl av sportdrickan och sedan drack jag resten (ca 3dl) under träningen. Den här drickan är nog min favoritprodukt av Maxim Sports produkter! Den är god och den ger bra med energi inför träningen.

Efter träningen smakade jag på en Recovery Bar med smaken caramel & hazelnut. Den smakade lite lika som de där andra som var hazelnut eller caramel smak. Helt okej till smaken, men inte min favorit. Jag har tyckt bäst om den med banansmak!

Nu har jag smakat på nästan alla produkter och kan säga att den där drickan är min favorit och Recovery Bar med banansmak är en annan favorit. Dessutom tyckte jag om Recovery drickan med söt jordgubb som smak! Har inte ännu provat de andra smakerna. De andra har varit helt okej, men inte riktigt i min smak.

Kolla mera info om produkterna här www.maximsports.fi
Gå med i Buzzador och prova gratis på olika produkter www.buzzador.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.