onsdag 17 april 2013

SWEET STRAWBERRY DRINK



Efter träningen drack jag Maxim Sports Recovery Drink med smaken av sweet strawberry. Den ska hjälpa att återhämtas och så innehåller den protein. Jag var lite oroligt över smaken, men den var jätte god! Det här kommer jag nog att köpa i fortsättningen! Har ännu vanilj och choklad smak av samma dricka, så meddelar sedan vilken var min favorit. Men den här jordgubb var nog god. Lite som jordgubbsmjölk, men ändå inte, för jag tycker inte så mycket om mjölk men det här gick bra att dricka.

Kolla hemsidan för mer information om drickorna www.maximsports.fi
Ifall du också vill prova gratis på nya produkter, gå med i Buzzador! www.buzzador.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.