torsdag 9 maj 2013

HULA HULA


Mamma har köpt en tränings hularing som har tyngder och är lite större än en vanlig plastring. Jag provade den snabbt igår kväll och i dag provade jag den i fem minuter, för att se hur den fungerar och var det känns. Först tog det lite sjukt (blev lite röd på magen och runt midjan) men det kändes faktiskt effektivt! Pulsen och värmen steg ganska snabbt och jag kände hur jag hela tiden spände mina magmuskler! Det var ganska tungt, men ändå lätt. Wow, hade inte tänkt mig att man kunde träna med en hularing, men det här tänker jag fortsätta med på sommaren och hoppeligen blir magmusklerna starkare!

Roligt att hitta nya träningsformer, som är roliga och lätta att hålla på med. Det är så lätt att ta den här ut på gården och stå där och hula i solen, så länge man orkar! Jag rekommenderar att ni provar en sån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.