måndag 13 maj 2013

TAKE A WALK IN MY SHOES


I dag fick jag hämta ut mitt Nelly-paket jag beställde förra veckan! Aldrig att det har gått så här snabbt när JAG beställer. Beställde tre par skor, men tyvärr satt bara ena paret bra, så resten får åka tillbaka. Kunde väl lite gissa det, då Nellys kläder och skor aldrig passar mig perfekt. Men de här satt perfekt på foten och jag är helt kär i dem! Tyvärr får jag nog säkert vänta lite före jag kan gå med dem, då de är lite för varma för sommaren.

Har annars varit överallt i dag. Gick en sväng till gymmet med Nise, testade nya Easyfit gymmet där allting är virtuellt typ. Lite gymmade vi och sedan testade vi keskikeho träning, där vi fick se på en ruta där visades vad vi skulle göra. Alltså som att se på en DVD där någon drar en jumppa.

Har också varit via Peten Koiratarvike, posten och Verde (ett annat gym). Nu har vi fixat gymkort med Nicke för juni och juli! Det blev ganska billigt också! Eller ett helt okej pris, som passar oss studeranden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.