måndag 13 maj 2013

VART FÖRSVANN ENERGIN?



Ugh, vad jag är trött och trög. Det är första gången jag har ingenting att göra och bara ligger på soffan här hemma, sedan sommarlovet började förra veckan. Jag tror energin försvann lite efter att jag motionerat en hel del i dag. Jag gick från Nicke till mig på en supersnabb tid, gick till gymmet med Nise, tränade och gick till Nise igen. Så har gått en hel del och tränat på gym. Jag har också varit igång hela dagen, så nu när jag stannade upp för en timme, så blev jag helt trött och slut.

Jag har en stor kappsäck i mitt rum som väntar på att bli fylld med somriga kläder och skor. Alltså jag har väntat i flera veckor på att få packa söderkappsäcken, men nu har jag ingen energi. Kanske jag bara borde lyfta rumpan från mjuka soffan, sätta på lite musik och börja prova kläder och göra svåra val över vad som får komma med till Turkiet. Jag har några timmar att döda, före Nicke kommer hit och vi badar bastu.

Bara jag skulle orka stiga upp! Jag tror jag skulle behöva en lyftkran nu, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.