tisdag 18 juni 2013

BIKINI TIMES AGAIN!


Hej på er! Måste säga att jag har varit ganska usel på att blogga nu senaste tiden, men har haft så mycket annat att göra, plus att jag tycker inte om att göra inlägg bara för att "göra ett inlägg". Om ni förstår. Jag vill ha bilder, för att göra inlägget mera intressant och jag vill inte bara skriva att "jag har varit på jobb" och sånt. Men ja, jag har varit natten på jobb, så jag är lite trög i dag. Jag ska på natt igen, men sedan är jag resten av veckan ledig! Woop woop!

Jag kunde inte sova så länge, så jag steg upp istället och gick ut på gården och sola! Jag är så glad över att vi fick solen och värmen tillbaka nu efter allt eviga regn! Ikväll ska vi träffa Nickes kusiner och tyska släkt, då vissa av dem åker hem nu när bröllopet är över. Annars har jag inget extra planerat för den här dagen. Nattjobb gör mig ganska tvinnig och så där, så jag skippar träningen i dag och tar det lugnt istället. Måste samla krafter till midsommaren ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.