måndag 17 juni 2013

BRÖLLOPET I BILDER













Jag tänkte berätta lite kort om bröllopet och visa lite av mina bilder. Sussi har nog bättre bilder, så följ med hennes blogg så får ni se lite mera kan jag tänka mig. Hon har dessutom bilder på mig och Nicke, så genast jag får dem så visar jag dem!

Kyrkan var den modernaste kyrkan jag någonsin varit i! Såg typ ut som ett indiantält, men inuti jätte mysigt! Starwars temat fortsatte från svensexan, som ni ser på bild så hade de lightsabers som en tunnel åt nygifta paret! Vi fick dessutom se en jätte bra film på svensexan, så det var nästan som om vi också skulle ha varit där! Roligt när de flesta av brudgummens vänner håller på med dator och film, så det var riktigt proffsigt gjort.

Programmet på bröllopet var nog det bästa! Vi satt dessutom bredvid toastmasters brudarna, så vårt bord hade fullt med skratt och program hela tiden! Dessutom fick vi höra fin sång av ena toastmastern som spelade piano och sjöng sin version av Can't help falling in love. Vi fick också se en film på hur förlovningen hade gått till och de hade gjort dockor av paret som de gjort en film av, där vi fick veta allt om hur de träffades.

Fina tal, roliga överraskningar och massor med skratt! Det var ett fint bröllop och man kunde genast se att det var helt deras stil. Det enda som är ledsamt nu är att jag inte ska på flera bröllop det här året mera. Får väl vänta tills nästa år!

2 kommentarer:

  1. Hahaaa! Nummer 52 e ju min Anna från jobbet! :D int visste ja att ni sku på samma bröllop!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.