fredag 14 juni 2013

BUSY FRIDAY

bucket
Bild: weheartit.com
Jag har haft fullt upp med program hela dagen. Har jobbat, packat miljoner med väskor tills i morgon, varit på gym och förberett lite till på morgondagen. Har på allvar fyra väskor med mig hos Nicke. Jag blir så stressad ifall inte allting är ordnat, så jag har organiserat allt så att jag har det jag ska ha på mig i en väska, det jag ska ha hos Leopold då vi ska dit och sova plus ännu en väska med allt jag behöver för att fixa mig i morgon. Sedan såklart väskorna jag ska ha med på bröllopet. Ohhoh, vad det krävs mycket förberedningar, men jag väntar nog med iver på morgondagen!

Det har varit lite trög vecka vad gäller träningen, då jag fick flunssa på tisdagen. Jag har bra huskurer, så den börjar bli mot bättre hållet och hoppeligen märker jag inte alls av den i morgon! Känns bara så tråkigt att det har blivit så lite träning den här veckan. Men nu är halsen bara lite sträv och snuvan märker jag knappt mera! Hoppas jag hålls frisk i morgon och att jag inte blir bara mera sjuk sedan.

Hörs kanske på söndag först! Fast vem vet, kanske det blir något mobilinlägg i morgon ändå! Vill ju så gärna visa min outfit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.