torsdag 27 juni 2013

DJUR OCH ANDRA ROLIGA FILURER














 

Vad mitt hår kan tycka om fukt och vind! Hälsningar från Högholmen! Jag passade bra in där med mitt lurviga hår! Vädret såg inte så lovade ut först när vi kom dit, men det var faktiskt riktigt bra med lite mulet, för varmt var det ändå! Solen började nog lysa när vi gick därifrån, men det blev ganska så varmt då, så vi hade helt bra tur med vädret.

Vi såg en hel del roliga filurer och söta djur. Fast påfåglarna tyckte jag nog inte om, för de fanns överallt och de kom helt fast i mig! Jag fick ju typ springa undan dem! Så skrek de och kom fast i oss hela tiden. Huj huj, jag gillar nog inte fåglar! Björnen var nog den sötaste jag såg där, den skulle jag ha kunnat ta med mig hem.

Det var nog roligt att besöka Högholmen igen efter något års paus! Fast det skulle nog vara roligt att besöka något annat zoo med lite flera djur, än de här "vanliga" finska djuren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.