onsdag 12 juni 2013

PLATTÅNG, KRAGSKJORTA & GRILLFEST


Det var lite tyst här på bloggen igår, för att jag var på kvällstur och orkade inte blogga mera på kvällen. Jag har blivit lite flunssig, tror det kom från igår. Blää, jag ska ju på bröllop på lördag!

Snart ska jag med Nicke till stan, då han ska ha en ny kragskjorta till bröllopet och jag behöver en ny plattång. Jag har nu klarat mig utan i över en månad, men behöver nog nu när jag ska själv fixa håret på lördagen. Ikväll blir det grillfest med Nickes tyska släktingar som kommit till Finland redan.

Börjar ha så mycket planer nu alla dagar att jag inte vet vart jag ska klämma in lite träning, men hoppeligen blir det gym på torsdag och fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.