torsdag 13 juni 2013

PURPLE AND WHITE


Jag fick lite gåvor från Tyskland av Nickes faster! Vet inte hur hon kunde veta att lila är en av mina favoritfärger! Det är alltid lika roligt när någon ger gåvor och jag hade ju inte heller förväntat mig något, så jag blev mycket glad! Jag tror de kommer från Primark?

Jag köpte en plattång igår, men tänkte att ni är väl knappast så intresserade av hurdan. Jag har själv heller inte någon aning om vad som är bra och hurdan det ska vara, så jag köpte en i bra prisklass och som såg bra ut. Får väl se hur bra den är när jag provar den, troligen först på lördagen!

2 kommentarer:

  1. Primark e helt bäst! Fanns på Irland då ja va där o man får ALLT super BILLIGT. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja har int vari men fick höra juu lite sånt :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.