torsdag 20 juni 2013

SOMRIGA BORGÅ





Det känns som morgon för mig ännu, så jag säger god morgon åt er! I dag sov jag bara till klockan 14 och känner mig nog lite slut i huvudet ännu, men jag måste få fast i vanliga rytmen nu igen, så jag kunde inte sova bort hela dagen.

Syrran och de var här en sväng och hämtade lilla Faldus. Han ska få spendera midsommaren hemma hos dem på landet. Han älskar att få åka ner dit, men efter några dagar med två vilda barn så är han nog så trött och slut att han nog tycker om att komma hem igen och sova.

Jag har packat väskan färdigt och snart bär det av mot butiken för att inhandla midsommarens godsaker! Efter det ska vi åka ner till Nickes lande och spendera kvällen och natten där. Jag hade önskat sol och fint väder, men tydligen hade vädergudarna inte alls lyssnat på mig och bestämde sig för mulet väder. Men jag tror det ändå blir lite båtåkning, bastubad, simning och grillning! Skönt att vara ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.