söndag 2 juni 2013

SVART KLÄNNING OCH LÄDERROCK


Det blev utgång igen, lite extempore. Jag låg hemma och solade hela dagen och på kvällen ringde Nise, så gick jag till stan åt och lite glass med henne och två andra vänner. Efter det gick vi på en cider till mysiga Paahtimo och efter det hittade Nicke till stan och vi for ett gäng via Old town till Amarillo. Jag och Lotta hade jätte roligt igen och visst blev det dans tills solen började gå upp igen. Vi hade också kort efterfest ännu och det kändes nog så konstigt att gå och sova när det bara blev ljusare.

Jag har mått riktigt bra i dag, då jag igen höll mig till bara några goda. Träffade massor med gamla bekanta och planerade träffar med dem. Det var riktigt roligt att vara ute igår då alla var ute, så man såg nog mycket bekanta.

I dag har jag skippat solande då det är så sjukt varmt! Vi åt pizza istället inomhus i en superfin lägenhet vid Konstfabriken. Jag har gått och beundrat inredningen i den lägenheten hela dagen. Jag vill också inreda!

Det är kortfattat det vad jag har gjort då jag inte bloggat. Ikväll blir det ännu träff med Nise, kanske se på lite fotboll och njuta av fina vädret. I morgon börjat jobbet och gymmet, så sista chansen att njuta av sommarlov nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.