torsdag 27 juni 2013

TRÄNA OCH SKRATTA


Efter Högholmen tränade jag med Lotta på gymmet. Svettigt var det i dag igen! Ibland känns det nog som om de inte har airconditionern på alls, utan några få fläkter bara som står på golvet. Men visst är det effektivt när svetten rinner, inte ska man klaga!

Efteråt gick vi hem till Nise, har ju inte hunnit se henne på en lång tid! Tiden flög iväg när vi bara satt och pratade och skrattade, så magmusklerna fick ännu lite till träning. Vi planerade lite mysiga kvällar och hoppeligen blir det flera sådana i sommar! Det är nog otroligt hur jag kan trivas så bra med mina favorit tjejer! De förstår mig till hundra procent och med dem kan jag alltid vara mig själv och vi har alltid roligt tillsammans!

Man får nog vara tacksam när man har vänner som verkligen är guldvärda! <3

2 kommentarer:

  1. Så har du oxå en syster och två systerdöttrar som är underbara :) de är guldvärt att ha sådana vänner som förstår en och alltid finns där. Det är jag oxå tacksam för, fast mina vänner bor längre bort så finns dom alltid där för mig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa va sku ja göra utan min syster o hennes flickor? :D ni e nog också guldvärda! man e lyckost när man har nära o viktiga vänner, som finns där för livet, oberoende var dom bor :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.