torsdag 17 oktober 2013

HELLO THURSDAY

Hej! Tänkte bara berätta att jag lever och mår helt bra. Igår mådde jag inte bra efter att min syster och familj åkte hem. Jag var trött, irriterad, illamående och höstdepressionen bestämde sig för att slå mig lite extra då. Vi åt ingenting på hela dagen och så somnade vi på soffan. Så vi gjorde absolut ingenting igår.

I dag hade jag tidigt skola vilket kändes extra jobbigt efter en jobbig dag. Jag måste köpa en semla och kaffe så att jag skulle orka med lektionen, men läraren var snäll med oss i dag då vi hade vår sista lektion så hon bjöd på kaffe och morgonmålskex. Så skoldagen gick riktigt bra efter det.

Jag tränade lite just och nu ska jag fortsätta deppa på soffan. Nej, i dag är jag inte så deppig. Jag talade med Lotta i över en timme och efter att jag lite svettats så mår jag bättre igen. I morgon kommer Occu hit, så det blir ett livligt veckoslut. Måste alltså samla krafter..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.