lördag 5 oktober 2013

TRIPP TRAPP TRULL



Tydligen finns det några spöken på våra bilder, hahah! Men här är våra outfits från torsdagen. Jag hade min nya skjorta jag köpte från Frankfurts New Yorker, passligt lös så jag kunde äta massor med kräftor, hahaa! Fast på bilden ser det ju ut som om jag redan skulle ha ätit massor med kräftor.

Jag hade flätat två små flätor på båda sidorna, som jag hade lagt ihop där bak. Tänkte ju inte alls på det att ta en bild, men kanske ni kan tänka er hur det kunde se ut utgående från beskrivningarna och bilden.

Nu blir det lite paus med festandet hoppas jag. Får se lite hur det blir med nästa veckoslut, då jag vet några killar som är påväg upp till Vasa och de ska nog ut då. Men min syster + familj kommer nästa söndag hit, jee!!!!

1 kommentar:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.