torsdag 14 november 2013

IT'S ALL ABOUT HAIR



Jag hade tid till frissan i dag, för att klippa lite av topparna och få bort allt det torra. Jag hade alltså tänkt mig ett besök som tar ungefär en halv timme... Men ut kommer jag en och en halv timme senare med lite mera än vad jag tänkt mig! Jag fick håret tvättat och huvudet masserat en god stund, torra topparna bortklippta, mycket olika moroccainoil produkter i håret, tips på hur jag ska sköta mitt hår och dessutom en frisyr! Och priset var ju löjligt billigt!

Jag hade en rabattkupong på -30%, så jag betalade endast 30e för allt det här. Eller frisyren fick jag på köpet, för att där fanns en studerande på praktik som kunde fixa det. Jag gav helt fria händer åt henne och sa att hon får göra vad hon vill, jag är ändå inte påväg någonstans ikväll. Men nu när det blev så bra, så kanske jag borde ändå dra partykläderna på och sticka ut till baren. Tjejer! Det är ju Hullu torstai på Leipätehdäs..! ;)

Men jag rekommenderar verkligen Hair Company åt alla Vasabor! Det är i samma hus som tågstationen och personalen där är jätte trevliga och de kan både finska och svenska. En av de bästa frisörerna jag någonsin besökt! Dessutom fick jag en rabattkupong på gelnaglar som de lagar på egna naglarna! Kanske jag borde utnyttja den också...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.