torsdag 14 november 2013

KIDS JUST WANNA HAVE FUN


Jag hade tidig väckning i dag, för jag och Prillan skulle hålla en gymnastiklektion för ettorna, som vi måste filma för en kurs. För det första, så är det ju alltid lite svårt att ha en lektion åt helt nya elever, som man inte kan namnen på och inte alls vet vad de kan. För det andra, så måste vi filma oss själva! Det är alltid lika obehagligt och äckligt att se sig själv på film. Rösten låter konstig och man lägger märke till alla konstigheter man gör, hahah! Plus att jag hade aldrig tidigare besökt gymnastiksalen i den här skolan, så jag hade ingen aning om hur det såg ut och vad där fanns förrän i dag 20 minuter före vi skulle börja vår lektion.

Men det gick bra! Ni kan säkert tänka er hur det är att ha gymnastik för en massa sjuåringar. Pojkarna sprang och skrek, flickorna ville krama och hängas på mig och Prillan och alltid nu och då fick någon flicka sjukt och började gråta. Men som sagt; det gick bra! De älskade vår Karlsson på taket- redskapsbana och så hade vi lite olika lekar, vilka också gick bra!

Nu har vi bara den hemska delen kvar; att analysera och utvärdera oss själva med hjälp av filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.