söndag 8 december 2013

CHOKLAD OCH GRÄDDE


Mums varm kakao och grädde! Gott gott gott! Pepparkakor och varm kakao passar nog bra ihop! God mat, bastu och ännu det här gjorde min söndagkväll mycket skön. Nu är jag färdigt laddad för sista skolveckan.

Det är nog viktigt att lära sig att ta det lugnt och sluta stressa. Jag tänkte bli riktigt sjukt stressad den här veckan och jag började må illa, jag var spyfärdig hela tiden, fick huvudvärk, hjärnan gick på övervarv och synen och koncentrationen ville inte fungera. Då förstod jag att jag måste börja sakta ner och ta det lugnt. Alltför mycket stress är inte bra för kroppen eller själen! Ta hand om dig själv och kom ihåg att lyssna på din kropp..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.