söndag 15 december 2013

DETOX TEA


Jag vill lite skryta om hur gott Clipper Detox te är. För det första så är det ju luomu te, så plus för det! För det andra så smakar det otroligt gott! Lite som saft, men ändå inte helt samma sak. Och till sist så är det ju koffeinfritt, så man kan dricka det sent på kvällarna också.

Det här är den första tesmaken jag har provat av Clipper och eftersom det var så här gott, så måste jag prova på de andra smakerna också! De har en massa spännande smaker som är lite mer speciella än de där typiska Lipton smakerna. Jag har lite tröttnat på "vanligt" te när jag nu har druckit för det mesta löste och mera speciella smaker. Jag tycker inte de där Lipton m.m. har lika mycket smak som löste och speciellt luomu te.

Jag rekommenderar det här i alla fall! Passar åtminstone bra åt dem som inte annars tycker så mycket om te, för det här smakar lite annorlunda när det är koffeinfritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.